رسـالت و تکـریم اربـاب رجـوع
1-ما بر این اعتقادیم که هدف اصلی ما خدمت به مردم بوده و
برای انجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و جلب رضایت مردم را یک دستاورد مهم
تلقی می نماییم.
2-به مصداق روایت( ان ا... جمیل و یحب الجمال) آراستگی
ظاهر، رعایت نزاکت و اخلاق اسلامی، عدالت و انصاف را سرحوله برخورد با ارباب رجوع
قرار می دهیم.
3- شنیدن با فراغت، توضیح با متانت، بررسی و اقدام سریع با
دقت و کیفیت مطلوب، اهداف عملکرد ما است و در این راستا بر سه رکن اساسی فعالیت
مطلوب یعنی، صداقت، راستی و شفافیت تأکید داریم. بطوریکه روحیه همکاری و مشارکت
گروهی، خوش برخوردی به هنگام ارائه خدمت به مردم و شکیبایی را وجه همت خویش قرار
می دهیم.
4-مشتاقانه به نظرات و دیدگاههای ارباب رجوع گوش داده و از
انتقاد و پیشنهادات در رابطه با اصلاح رفتار و تغییر و ارتقاء روش انجام کار
استفاده خواهیم کرد.
5-ما ضمن وفاداری به سازمان، بر حمایت از حقوق اساتید،
کارمندان و دانشجویان و پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به آنان حداکثر تلاش را
خواهیم نمود.
6- ارتقاء سطح دانش در همه ابعاد، ارائه خدمات آموزشی_
پژوهشی مناسب، در زمان صحیح و به موقع به دانشجویان و اساتید را سرلوحه کار خود
قرار می دهیم.
7- تهیه و ارائه اطلاعات مستند و شفاف برای پاسخگویی به
ارباب رجوع، تجهیز و آماده سازی فضای مناسب سازمانی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر
به ارباب رجوع را مورد توجه کامل قرار خواهیم داد.
8- ما رعایت موازین شرعی و اخلاقی، عمل به قوانین و مقررات
جامعه را همواره مد نظر داشته و برای تحقق اهداف عالیه اخلاقی و انسانی تلاش مستمر
خواهیم داشت.